måndag 15 november 2010

Ensamhet ack du ensamhet!



Jaken har börjat jobba skift och nu är det första kvällen han jobbar. Det var länge sedan jag var ensam så här och det känns lite tomt och tråkigt.
Majs är hos sin pappa den här veckan också så jag är helt allena.

Känner för att spela Monday night combat, men jag har aldrig spelat det utan Jaken. Visserligen kan jag ju göra det, men det känns inte lika roligt.

Monday night combat är en av de roligaste spelen till xbox enligt mig. Onlinespel gör ju att det hela tiden förnyas och man testas hela tiden på sina skills.
Att jag fastnat beror nog helt på den "söta" layouten. Till skillnad från spel som Halo. Ärligt så känns det som skit sak samma hur fysikmotorer och annat är om spelet inte är tilltalande visuellt.
Trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna tycka att den typen av spel var roliga. Innan har det ju mest varit "tjejspel" jag gillat. Typ som sims. Nu njuter jag av att få springa runt och sätta air strikes i huvudet på killarna eller att gå bananas med hagelbrackaren.
Finns det någon mer som spelar??


Nej det får nog bli lite tv tills jaken kommer hem och jag ska hoppa i säng.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar